Javni razpis za sofinanciranje organizacije in izvedbe prireditev "VESELI DECEMBER 2016"
Na podlagi Odloka o proračunu Občine Ilirska Bistrica za leto 2016 (Ur. list RS, št. 8/2016, z dne 5.2.2016), župan Občine Ilirska Bistrica objavlja
JAVNI RAZPIS
za sofinanciranje organizacije in izvedbe prireditev
»VESELI DECEMBER 2016« v Občini Ilirska Bistrica
Predmet razpisa oziroma sofinanciranja sta dva sklopa prireditev:
SKLOP 1 – PRAVLJIČNI DECEMBER ZA NAJMLAJŠE
Oddaja se celoten sklop prireditev in ne posamezna prireditev. Prireditve morajo biti primerne praznovanju določenega namena.
Občina Ilirska Bistrica bo sofinancirala celoten sklop prireditev do višine največ 3.600 evrov z vključenim DDV oziroma do 100% upravičenih priznanih stroškov prireditev.
Organizator mora svoj program prilagoditi prireditvam in drugim dogodkom, ki se tradicionalno v istem časovnem obdobju odvijajo v občini.
Za ocenjevanje prijav bodo upoštevana naslednja merila:
Izkušnje pri organizaciji vsebinsko in obsežno podobnih prireditev:
- 6 točk dobi prijavitelj, ki ima dve ali več izkušenj z organizacijo podobnih prireditev,
- 3 točke dobi prijavitelj, ki ima eno izkušnjo z organizacijo podobnih prireditev.
Delež pričakovanega sofinanciranja Občine:
- 10 točk za pričakovani sofinancerski delež od 0% do 20% predračunske vrednosti
prireditve,
- 5 točk za pričakovani sofinancerski delež nad 20% do 50% predračunske vrednosti
prireditve,
- 3 točke za pričakovani sofinancerski delež nad 50% predračunske vrednosti
prireditve.
Upravičeni stroški izvedbe prireditve so:
Občina Ilirska Bistrica ne sofinancira:
SKLOP 2 – VESELI DECEMBER ZA MLADE IN SILVESTROVANJE NA PLACU
II. Osrednja prireditev silvestrovanja naj:
Občina Ilirska Bistrica bo sofinancirala celoten sklop 2, do višine največ 6.000 evrov z vključenim DDV oziroma do 100% upravičenih priznanih stroškov prireditve.
Za ocenjevanje prijav bodo upoštevana naslednja merila:
- 20 točk za pričakovani sofinancerski delež od 0% do 20% predračunske vrednosti
prireditve,
- 10 točk za pričakovani sofinancerski delež nad 20% do 50% predračunske vrednosti
prireditve,
- 0 točk za pričakovani sofinancerski delež nad 50% predračunske vrednosti prireditve
Upravičeni stroški izvedbe prireditev so:
Za prireditev pod 2.1. (vrednost postavke je lahko največ do 40% od celotne vrednosti sklopa 2):
Za prireditev pod 2.2. (vrednost postavke je lahko največ do 60% od celotne vrednosti sklopa 2)
Občina Ilirska Bistrica sofinancira:
Občina Ilirska Bistrica ne sofinancira:
4. Ostali pogoji kandidiranja na javni razpis:
Na Javni razpis se lahko prijavijo prijavitelji za izvedbo in sofinanciranje prireditve/ev iz sklopa 1. ali/in 2. ali obeh razpisanih sklopov skupaj, ki so registrirani in imajo v času objave Javnega razpisa vsa predpisana dovoljenja za opravljanje dejavnosti, ki so predmet javnega razpisa.
Vse prireditve, katerih sofinancer je Občina Ilirska Bistrica morajo biti brez vstopnine.
Organizator mora svoj program prilagoditi prireditvam in drugim dogodkom, ki se tradicionalno v tem časovnem obdobju odvijajo v občini Ilirska Bistrica.
5. Navodila za izdelavo prijav:
Prijava mora vsebovati:
Izbrani prijavitelj, ki bo pridobil sredstva po tem Javnemu razpisu, je pri izvedbi prireditve (na vabilih, plakatih, oglaševanju in drugem obveščanju ter informiranju javnosti) dolžan uporabiti grb Občine Ilirska Bistrica ali jo navesti kot sofinancerja, v skladu s pogoji tega Javnega razpisa, pogodbo in navodili Občine.
6. Način oddaje prijav:
Upoštevane bodo popolne prijave, ki bodo prispele najkasneje do srede, 9. novembra 2016, do 9.00 ure, na naslov Občina Ilirska Bistrica, Bazoviška cesta 14, 6250 Ilirska Bistrica ali bodo do tega roka oddane v sprejemni pisarni Občine Ilirska Bistrica, Bazoviška cesta 14, 6250 Ilirska Bistrica, pritličje levo. Prijave, ki bodo prispele po roku za oddajo prijav, bodo zapečatene vrnjene prijavitelju.
Na ovojnici naj prijavitelj navede pripis: »Javni razpis – Veseli december 2016 - ne odpiraj«. Na ovojnici (hrbtna stran) mora biti označen naslov pošiljatelja.
Prijave, ki bodo prispele po roku za oddajo prijav, bodo zapečatene vrnjene prijavitelju.
7. Kraj in čas, kjer se dvigne razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija je od dneva objave tega Javnega razpisa do zaključka Javnega razpisa na razpolago v sprejemni pisarni Občine Ilirska Bistrica, Bazoviška cesta 14, 6250 Ilirska Bistrica in na spletni strani Občine Ilirska Bistrica (www.ilirska-bistrica.si).
Dodatne informacije lahko zainteresirani dobijo na tel. št. 05/71 12 315, kontaktna oseba: Tanja Šajina ali po elektronski pošti: tanja.sajina@ilirska-bistrica.si .
8. Odpiranje ponudb in obveščanje o izbiri
Odpiranje prijav bo v sredo, dne 9. novembra 2016, ob 12.00 uri. Odpiranje ni javno.
Prijave odpira in obravnava tričlanska Komisija za odpiranje vlog, imenovana s strani župana Občine Ilirska Bistrica.
Če Komisija ugotovi, da je prijava nepopolna, pristojna strokovna služba občinske uprave na predlog Komisije pozove prosilca, da jo v roku pet dni dopolni. Če prosilec vloge v roku ne dopolni, se vloga s sklepom kot nepopolna zavrže.
Nepravilno oddane prijave in prijave, ki ne bodo oddane na obrazcu Razpisne dokumentacije in ne bodo vsebovale vse z Javnim razpisom zahtevane dokumentacije in prilog, se zavržejo s sklepom.
Prijavitelji bodo o izbiri obveščeni predvidoma v roku 10 dni od odpiranja prijav in pozvani k sklenitvi pogodbe.
Številka: 410-146/2016
Datum: 18.10.2016
ŽUPAN
Emil Rojc, l.r.