Srčkova pot

Pohodna pot Koronarnega društva Ilirska Bistrica z izhodiščem na Črnih Njivah.

Dolžina poti 4.700 m

Skupaj vzponi: 140 m

Trajajnje: 1 uro in 10 minut

Trasa je označena z ličnimi tablicami na šestih lesenih stebričkih.

Srčkovo pot je uredilo Koronarno društvo Ilriska Bistrica. Društvo organizira pohod po Srčkovi poti vsako prvo nedeljo v mesecu ob 14. uri izpred brunarice na Črnih njivah.

Glavno letno srečanje in pohod sta vsako leto ob Dnevu srca – to je zadnja sobota v mesecu septembru.

Izhodišče poti je ob brunarici na Črnih njivah. Pot se nadaljuje proti severu mimo nekdanjega vadišča, kjer se po desnem odcepu vzpne po makadamski cesti. Po približno kilometru poti prispemo do razpotja, kjer se pot nadaljuje po desni strani. Na vrhu vzpona so prečno na cesto lepo vidni ostanki nekdanjega antičnega zidu. Pot se nadaljuje navzdol do prvega križišča, na katerem se pot spet usmeri desno. To mesto se nahaja na polovici poti. Sledi še krajši vzpon ter počasen spust vse do regionalne ceste Ilriska Bistrica - Sviščaki. Pot se po asfaltu nadaljuje navzdol do Črnih njiv, kjer se zaključi.