Facebook

Povabilo k oddaji ponudbe za dobavo pisarniškega materiala

datum: 21.04.2023

kategorija: Razpisi

Vabimo vas, da na predloženih obrazcih podate svojo ponudbo za dobavo blaga.

 

1. Predmet javnega naročila:    

DOBAVA PISARNIŠKEGA MATERIALA ZA OBČINO ILIRSKA BISTRICA V LETU 2023

 

2. Navodila za izdelavo ponudbe:

Ponudnik mora izdelati ponudbo v slovenskem jeziku, cene pa morajo biti v EUR.

Cena mora vsebovati vse stroške, popuste, rabate in davek na dodano vrednost.

Ponudnik zagotavlja fiksnost cen do konca leta 2023 in čas začasnega financiranja občine v skladu z veljavno zakonodajo.

Ponudba mora biti veljavna 30 dni.

Plačilo se izvaja po opravljenih dobavah po mesečnih računih. Rok plačila je 30. dan od prejema pravilno izstavljenega računa v elektronski obliki.

Ponudba mora vsebovati izpolnjene, priložene obrazce (Obr. 1, 1a, 2) in Izjavo ZIntPK.

V obrazec 1a vpisujete cene po enoti produkta brez DDV (v stolpec 2).

Skupno ceno za ocenjeno letno količino vseh produktov nato vpišete tudi v obrazec 1.

Ponudbe NE dopolnjujte s svojimi prilogami.

Izjavo o izpolnjevanju pogojev in vse dokumente, ki jih je v ponudbeni dokumentaciji potrebno podpisati, izpolni in podpiše oseba, zakoniti zastopnik, ali oseba, ki se v dokumentaciji izkaže s priloženim pooblastilom zakonitega zastopnika.

Ponudbe morajo biti v celoti pripravljene v skladu s tem povabilom ter izpolnjevati vse pogoje naročnika ter upoštevati temeljne okoljske zahteve iz Uredbe o zelenem javnem naročanju (Uradni list RS, št. 51/17). Zahteve in pogoji ter predložena ponudba ponudnika  v celoti postanejo sestavni del pogodbe.

Ponudb, ki ne bodo pripravljene ustrezno ali bodo vsebovale napake, naročnik NE bo obravnaval.

 

Dodatno:

  • dobava blaga poteka sukcesivno na osnovi posameznega naročila (zahtevek/naročilnica/ elektronsko sporočilo) s strani naročnika;
  • blago je potrebno dostaviti v dveh dneh po prejemu naročila v kakovosti, določeni v obrazcu Obr. 1a;
  • z izbranim ponudnikom bo podpisana pogodba za dobavo pisarniškega materiala in sicer za obdobje od 1. 5. 2023 do 31. 12. 2023 z možnostjo podaljšanja za čas morebitnega začasnega financiranja občine v skladu z veljavno zakonodajo, izvajala pa se bo le, če bo imel naročnik na razpolago ustrezna finančna sredstva ter maksimalno do višine teh sredstev.

Opomba: javno naročilo je pod zakonsko predpisanimi mejnimi vrednostmi iz Zakona o javnem naročanju (ZJN-3, Uradni list RS, št. 91/15 in 14/18) in zanj velja zgolj določba 2. odstavka 21.člena cit. zakona.

Informacije o izvedbi tega javnega naročila so dostopne na tel. 05/71 41 361.

3. Način oddaje:

Pisne ponudbe z oznako »DOBAVA PISARNIŠKEGA MATERIALA ZA OBČINO ILIRSKA BISTRICA« naj ponudniki oddajo osebno v sprejemni pisarni Občine Ilirska Bistrica. Ponudniki lahko oddajo ponudbo tudi po el. pošti na naslov obcina.ilirska-bistrica@ilirska-bistrica.si z oznako »DOBAVA PISARNIŠKEGA MATERIALA ZA OBČINO ILIRSKA BISTRICA« in podatki ter naslovom pošiljatelja – ponudnika.

 

Dopustnost alternativnih ponudb: NE

 

Obravnavali bomo ponudbe, ki bodo prispele k naročniku najkasneje do:

  • ura: 12:00
  • dne: 26. 4. 2023.

 

Ponudb, ki bodo prispele po roku za oddajo ponudb, naročnik NE bo upošteval.

 

Odpiranje ponudb NI javno.

 

Naročnik bo oddal naročilo ponudniku, ki bo ob izpolnjevanju pogojev in ob upoštevanju temeljnih okoljskih zahtev iz Uredbe o zelenem javnem naročanju (Uradni list RS, št. 51/17):

 

ponudil najnižjo ceno seštevka vseh izdelkov iz obrazca 1a.

 

Posamezna naročena enota produktov iz obrazca 1a se bo ves čas trajanja pogodbe obračunavala po ceni za posamezno enoto blaga iz ponudbe izbranega ponudnika.

 

Naročnik si pridržuje pravico, da ne izbere nobene ponudbe, kar še zlasti velja v primeru:

  • da nobena ponudba ne bi ustrezala zahtevam naročnika;
  • če bi ponujena cena presegla razpoložljiva sredstva naročnika;
  • v drugih utemeljenih primerih.

 

Naročnik sme vse do sklenitve pogodbe o izvedbi javnega naročila v primeru, da bi prišlo do nesklenitve takšne pogodbe iz razlogov na strani ponudnika, izbrati naslednjega na ocenjevalni lestvici.

 

Priloge:

1) obrazec 1 - ponudba

2) obrazec 1a 

3) obrazec 2 - izjava o izpolnjevanju pogojev za izvedbo javnega naročila ter sprejemanju pogojev naročnika

4) Izjavo ZIntPK

 

 

                                                                                                              Direktorica občinske uprave

                                                                                                              Občine Ilirska Bistrica

                                                                                                              mag. Jana Knafelc Strle

 

ar©tur